Правила користування послугами
1. Правила користування послугами хостингу
1.1. Не допускається перевищення лімітів послуг (ресурсів), що надаються Виконавцем у відповідності з тарифним планом, що використовується Замовником, протягом більш ніж 30 секунд.
1.2. Виконавець не несе відповідальності за несанкціонований доступ до Веб-системи Замовника (зокрема, що спричинив виникнення помилок, перерв у роботі, видалення файлів, зміну функцій та інше).
1.3. З метою попередження несанкціонованого доступу до Веб-системи, несанкціонованих розсилок та поширення вірусів або інших шкідливих програм Виконавець використовує на своєму обладнанні розроблені третіми особами засоби протидії небажаним електронним повідомленням, вірусам та іншим шкідливим програмам, проте зазначені заходи в силу обєктивних причин не можуть розцінюватись Сторонами як заходи, що гарантують припинення зазначених явищ, та не можуть бути підставою для подання відповідних претензій Виконавцю зі Сторони Замовника.
1.4. Замовник зобовязаний використовувати базу даних MySQL таким чином, щоб не ставити під загрозу загальну продуктивність сервера. В іншому випадку час доступу до такого ресурсу може бути обмежений Виконавцем.
1.5. Виконавець при наданні послуг хостингу не ініціює передачу інформації, не обирає одержувача інформації, що не впливає на цілісність інформації, що передається, не контролює зміст інформації, що зберігається, публікується або розповсюджується Замовником з використанням наданих Виконавцем послуг, і не несе жодної відповідальності за точність, якість та зміст такої інформації.
1.6. Виконавець не несе відповідальності за порушення прав третіх осіб, що виникло в результаті дій Замовника, вчинених з використанням послуг, що надаються Виконавцем.
1.7. Виконавець має право призупинити надання послуг за цим Договором у разі використання Замовником послуг для:
- реклами послуг, товарів, інших матеріалів, поширення яких обмежено чи заборонено чинним законодавством;
- використання неіснуючих зворотних адрес електронної пошти при надсиланні електронних листів та інших повідомлень;
- здійснення дій або посередництва в діях, спрямованих на порушення нормального функціонування елементів мережі Інтернет (компютерів, іншого обладнання або програмного забезпечення), що не належать Замовнику, в тому числі виконання DoS/DDoS-атак, використання Botnet, публічних DNS-резолверів з дозволеною рекурсією;
- публікації та/або розповсюдження будь-якої інформації, що суперечить чинному українському або міжнародному законодавству;
- використання обєктів інтелектуальної власності без згоди правовласника, за винятком випадків, у яких законодавством допускається таке використання без згоди правовласника;
- публікації та/або розповсюдження будь-якої інформації або програмного забезпечення, які містять в собі компютерні віруси або здатні завдати шкоди іншим користувачам мережі Інтернет;
- відтворення або розповсюдження програмного забезпечення, захищеного авторським або іншим правом, без дозволу власника або законного правовласника програмного забезпечення;
- розсилки або переадресації «ланцюжкових» повідомлень будь-якого типу;
- розсилки спаму, а саме електронних повідомлень, доставлених користувачам мережі Інтернет без їх попередньої згоди та/або таких, що не дозволяють визначити відправника цих повідомлень, у тому числі через вказівку в них неіснуючої або фальсифікованої адреси відправника;
- здійснення спроб несанкціонованого доступу до ресурсів Виконавця та до інших систем, доступних через мережу Інтернет;
- публікації або здійснення схем обману, інформації зі злому програмного забезпечення, здійснення будь-яких інших подібних дій;
- розміщення будь-яких програм, метою яких є приховування реальної IP-адреси клієнта і які можуть бути спрямовані на вчинення протиправних дій. А саме: відкриті (open) і приватні proxy програми (3proxy, TOR в будь-якому режимі функціонування та інші), а також будь-які, прирівняні до них, у тому числі і будь-які, що прирівнюються до проксування, налаштувань iptables (прокидання портів);
- розміщення анонімних онлайн-конференцій, у тому числі серверів IRC;
- розміщення сайтів фармацевтичної спрямованості, а також пропозиції продажу будь-яких препаратів без надання офіційних документів, що підтверджують дозвіл на продаж таких препаратів, а також використання послуги для розміщення сайтів, що пропонують або рекламують продаж хімічних речовин, які відносяться до групи наркотичних, психотропних препаратів або прекурсорів;
- поширення секретної та особистої інформації без надання офіційного документа, що дозволяє розповсюдження такої інформації;
- запуску публічних bit-torrent та будь-яких P2P додатків;
- незаконного/неавторизованого доступу до компютерних систем та мереж, як Виконавця, так і доступних через Інтернет компютерних систем та мереж третіх осіб;
- використання послуги в якості транзитного проксі-сервера з середовища UA-IX в глобальне світове середовище або навпаки;
- використання послугою свідомо неоптимальних налаштувань системи, які негативно позначаються на працездатності обладнання Виконавця та ускладнюють надання послуги іншим користувачам;
- використання анонімайзерів.
1.8. Виконавець також має право призупинити надання послуг за цим Договором у разі отримання Виконавцем повідомлень (скарг) про розсилку спаму, що здійснюється з будь-якої точки мережі Інтернет і рекламує Веб-систему Замовника (або інформує про Веб-систему Замовника).
1.9. Виконавець має право без попереднього повідомлення Замовника тимчасово припинити надання послуг у випадках:
а) якщо, на обґрунтовану думку Виконавця, використання Замовником послуг може завдати шкоди Виконавцю та/або викликати збій технічних та програмних засобів Виконавця та/або третіх осіб;
б) будь-яких дій Замовника щодо публікації, розповсюдження, розсилки, передачі будь-яким способом будь-якої інформації або програмного забезпечення, що містить в собі віруси або інші шкідливі компоненти;
в) будь-яких дій Замовника з публікації, розповсюдження, розсилки, передачі будь-яким способом будь-якої інформації або програмного забезпечення, що містить в собі компютерні коди, файли або програми, призначені для порушення, знищення або обмеження функціональності будь-якого компютерного або телекомунікаційного обладнання, або програм для здійснення несанкціонованого доступу;
г) будь-яких дій Замовника з публікації, розповсюдження, розсилки, передачі будь-яким способом будь-якої інформації або програмного забезпечення, що містить у собі серійні номери до комерційних програмних продуктів і програми для їхньої генерації, логіни, паролі та інші засоби для отримання несанкціонованого доступу до платних ресурсів в Інтернеті, а також розміщення посилань на вищевказану інформацію.
1.10. При користуванні E-mail-сервісами Замовник зобовязується дотримуватися таких умов:
- розсилати не більше 1000 листів з 1 ВПС протягом 1 години;
- кожен лист, який надсилається Замовником, повинен мати не більше 20 одержувачів.
1.11. При користуванні послугами забороняється:
- обмежувати доступ інших користувачів до мережі Інтернет або перешкоджати іншим користувачам використовувати Інтернет;
- використовувати послуги для створення перешкод у роботі компютерних систем Виконавця та/або його клієнтів, сканування та інших деструктивних дій як щодо компютерних мереж і систем Виконавця, так і інших мереж і систем в мережі Інтернет, в тому числі забороняється організація атак DoS, DDoS, SYN-flood, UDP-flood і аналогічні дії;
- використовувати послуги для незаконного/неавторизованого доступу до компютерних систем та мереж як Виконавця, так і доступних через Інтернет компютерних систем та мереж третіх осіб. В тому числі забороняється підбір паролів (який не є ще доступом як таким) і дії, спрямовані на отримання неавторизованого доступу до систем, які належать третім особам. Забороняються дії, спрямовані на організацію мереж, що створюються з протиправними цілями та цілями, перерахованими в попередніх пунктах Правил користування послугами (організація Botnet, використання ВПС як ботнет-контролера тощо);
- використовувати послугу в якості транзитного проксі-сервера з середовища UA-IX в глобальне світове середовище або навпаки, а також будь-які дії, спрямовані на анонімний доступ до зовнішніх мереж з використанням віртуального сервера як транзитного пункту, як-то: TOR та інші мережі, спрямовані на приховування даних про здійснювану мережеву активність, а також створення IRC-серверів;
- розміщення будь-яких програм, метою яких є приховування реальної IP-адреси клієнта і які можуть бути спрямовані на вчинення протиправних дій. А саме: відкриті (open) і приватні proxy програми (3proxy, TOR та інші) і будь-які, прирівняні до них. У тому числі і будь-які прирівняні до проксування налаштування iptables (прокидання портів);
- будь-яка комерційна та некомерційна діяльність з продажу, перепродажу та поширення інформації (програмне забезпечення та інша продукція), правовласником якої Замовник не є, якщо останнє не дозволено власником подібної інформації, програмного забезпечення або іншої продукції;
- використовувати ВПС в якості файлообмінника;
- використовувати ВПС для здійснення діяльності фінансової піраміди (хайп/HYIP);
- використовувати ВПС для розміщення онлайн-казино;
- використовувати ВПС для ведення грального бізнесу;
- використовувати ВВС для розміщення дорвеїв (doorway) — сайтів/веб-сторінок, спеціально оптимізованих під 1 (один) або кілька пошукових запитів з єдиною метою його потрапляння на високі місця в результатах пошуку за цими запитами.
2. Правила користування послугами з реєстрації та продовження доменів
2.1. Умови надання послуг реєстрації домену та продовження домену встановлені цим Договором, а також правилами реєстрації доменів, які використовуються при реєстрації доменів у відповідній зоні доменних імен.
2.2. Неоплачене замовлення послуги реєстрації домену не є бронюванням Виконавцем доменного імені за Замовником.
2.3. При користуванні послугами з реєстрації та продовження доменів Замовник зобовязується дотримуватись законодавства України, а також міжнародного законодавства.
2.4. Замовник самостійно відстежує термін закінчення реєстрації доменного імені, при цьому Виконавець не несе відповідальності за наслідки, повязані зі спливом строку реєстрації домену, якщо Замовником завчасно не була замовлена послуга продовження домену або якщо послугу продовження домену не було надано Виконавцем з причини порушення Замовником умов Договору.
2.5. Замовник самостійно несе відповідальність за порушення чинного законодавства, здійсненого Замовником або третьою Стороною шляхом використання послуг, наданих Замовнику Виконавцем.
3. Правила користування послугами реєстрації SSL-сертифікатів
3.1. Замовник зобовязується не використовувати послуги з метою здійснення діяльності, забороненої законодавством України або міжнародним законодавством.
3.2. Замовник несе відповідальність за порушення чинного законодавства, здійсненого Замовником або третьою Стороною шляхом використання послуг, наданих Замовнику Виконавцем.
4. Правила користування послугою Cloud VPS OS
Терміни та визначення
Заплановані технічні роботи — сукупність технічних операцій, що виконуються Виконавцем в установлений період часу, необхідних для підтримки працездатності серверів.
Екстрені технічні роботи — сукупність технічних операцій, які виконуються Виконавцем на серверах поза рамками запланованих технічних робіт для усунення причин недоступності послуг, що надаються Замовнику. Дані роботи можуть бути викликані необхідністю встановлення критичних оновлень, патчів, заміною устаткування, що вийшло з ладу, або проведенням інших термінових робіт, необхідних для підтримки працездатності серверів. У разі проведення екстрених технічних робіт Виконавець зобовязується вжити всіх можливих заходів і повідомити Замовника про такі роботи якомога раніше.
Звітний період — термін, що дорівнює одному календарному місяцю з першого по останнє число.
Базова технічна підтримка — тип підтримки, до якої входить:
- консультація з роботи з панеллю керування інфраструктурою;
- допомога з перенесення даних з інших серверів на VPS в інфраструктурі Виконавця;
- налаштування резервного копіювання на віддалені сервери Виконавця;
- встановлення та налаштування стандартних сервісів (nginx, apache, mysql, php, postfix, proftpd, bind);
- встановлення стандартних модулів PHP/Nginx/Apache;
- встановлення ОС з образу Виконавця;
- встановлення хостингової панелі керування, що підтримується Виконавцем (DirectAdmin, WHM/cPanel, Webuzo); ліцензія для панелі керування оплачується окремо Замовником.
4.1. Опис послуги
Послуга — інфраструктурний сервіс (IaaS), що дозволяє замовнику використовувати ІТ-інфраструктуру Виконавця для розміщення власних інформаційних систем.
4.2. Порядок надання базової технічної підтримки
Виконавець зобовязується надати замовнику базову технічну підтримку у вигляді тікетів. Максимальний час обробки запиту замовника в тікетній системі становить не більше 4 годин.
4.3. Гарантії та компенсації
Замовник отримує можливість взаємодіяти з технічною службою підтримки Виконавця за допомогою тікетної системи — 24 години на добу і 7 днів на тиждень.
4.3.1. Заплановані технічні роботи
Виконавець залишає за собою право на проведення запланованих технічних робіт, які можуть спричинити переривання надання послуги. Виконавець зобовязаний повідомити замовника за 72 години до початку запланованих технічних робіт. Недоступність послуги внаслідок проведення таких робіт не може перевищувати 4 годин за звітний період. Якщо недоступність послуги внаслідок проведення такого роду робіт перевищила 4 години за звітний період, Замовник має право на отримання компенсації згідно з пунктом 4.3.4.
4.3.2. Екстрені технічні роботи
Виконавець залишає за собою право на проведення екстрених технічних робіт. У разі проведення екстрених технічних робіт Виконавець залишає за собою право повідомити замовника безпосередньо перед початком перерви у наданні послуги. Недоступність послуги дорівнюватиме фактичному часу, необхідному на усунення проблеми/запобігання критичній ситуації. Перерви у наданні послуги, що виникли внаслідок термінових робіт, не підлягають компенсації і не враховуються в розрахунку доступності послуги.
4.3.3. Перерви в наданні послуги не підлягають компенсації, якщо зявилися наслідком:
- зміни налаштувань замовником, яка прямо чи непрямо вплинула на отримання або надання послуги;
- затримок або дефектів у роботі послуги, повязаних з програмним забезпеченням, встановленим замовником;
- злому інфраструктури замовника третіми особами;
- обставин непереборної сили.
4.3.4. Виконавець зобовязується докласти всіх зусиль для забезпечення доступності послуги на рівні не менше 99,9 % протягом звітного періоду. Недоступність послуги може сягати не більше, ніж 4 години протягом звітного періоду. У разі зниження показника доступності послуги нижче заявлених 99,9 % за звітний період, Замовник має право претендувати на компенсацію відповідно до таблиці.
Таблиця. Розмір компенсації замовнику за недоступність послуг.
Доступність послуги, % | Компенсація, % |
---|---|
Від 100 до 99,5 | 0 |
Від 99,5 до 99 | 10 |
Від 99 до 98 | 20 |
Від 98 до 97 | 40 |
Від 97 до 96 | 60 |
Від 96 до 95 | 80 |
Нижче 95 | 100 |
Відсоток доступності послуги розраховується за формулою:
Доступність = 100 − (100 ⨯ (Час простою в годинах) / Кількість годин в розрахунковому періоді)
Компенсація надається замовнику у вигляді відрахування суми компенсації із вартості послуги за наступний розрахунковий період відповідно до таблиці. При розрахунку компенсації використовується середня сума витрат Замовника на послуги Виконавця за 3 попередніх розрахункових періоди. Компенсація розраховується за формулою:
Сума компенсації = (Сума витрат за 3 розрахункових періоди / 3) ⨯ (Відсоток компенсації /100)
Якщо Замовник користується послугами Виконавця менше трьох розрахункових періодів, середня сума витрат Замовника вважається рівною сумі витрат за останній розрахунковий період.
Компенсація не може перевищувати 100% від середньої вартості послуги за 3 попередніх розрахункових періоди.
Під час тестового періоду компенсації за недоступність послуг Виконавця не нараховуються.
4.4. Обмеження при користуванні послугою Cloud VPS OS
4.4.1. За замовчуванням при створенні облікового запису в хмарі встановлюються такі обмеження для кожної з доступних локацій (Львів, Україна та Роттердам, Нідерланди):
- максимальна кількість серверів (instances): 5
- максимальна кількість ядер CPU (cores): 15
- максимальний обсяг оперативної памяті (ram): 24576 МБ
- максимальна кількість дисків (volumes): 20
- максимальна кількість зайнятого дискового простору (gigabytes): 2048 ГБ
- максимальний розмір одного диска (per-volume-gigabytes): 1024 ГБ
- максимальна кількість знімків диска (snapshots): 10
- максимальна кількість фіксованих IPv4-адрес (fixed IPs): 5
- максимальна кількість плаваючих IPv4-адрес (floating IPs): 5
- максимальна кількість мереж (networks): 5
- максимальна кількість пулів IP-адрес (subnet_pools): 8
- максимальна кількість підмереж (subnets): 100
- максимальна кількість мережевих портів (ports): 10
- максимальна кількість віртуальних маршрутизаторів (routers): 3
- максимальна кількість пар ключів (key pairs): 10
- максимальна кількість наборів правил безпеки (security groups): 50
- максимальна кількість правил безпеки (security group rules): 500
- максимальна кількість груп серверів (server-groups): 10
- максимальна кількість серверів у групі (server-group-members): 5
- максимальна кількість RBAC-політик (rbac_policies): 5
4.4.2. Обмеження, встановлені в пункті 4.4.1 цих Правил, можуть бути збільшені за запитом Замовника. Остаточне рішення приймається Виконавцем, і запит може бути відхилений без пояснення причин.
4.4.3. Для облікового запису в хмарі також встановлюються такі обмеження на використання безлімітного трафіку:
- на порт віртуального сервера встановлюється обмеження пропускної смуги, що дорівнює 300 мбіт/с для всього (вхідного та вихідного) трафіку;
- якщо протягом 30 хвилин пропускна смуга зайнята на 290 мбіт/с і більше вихідним трафіком з одної IP-адреси, пропускна здатність каналу відповідного віртуального сервера може бути зменшена до 10 мбіт/с до кінця календарної доби за київським часом;
- якщо протягом 60 хвилин пропускна смуга зайнята на 200 мбіт/с і більше вихідним трафіком з однієї IP-адреси, пропускна здатність каналу відповідного віртуального сервера може бути зменшена до 10 мбіт/с до кінця календарної доби за київським часом.
4.5. Обмеження потужності віртуальних серверів
4.5.1. В залежності від суми останнього поповнення балансу юнітів (1 юніт = $1 або еквівалент в іншій валюті), клієнт може створювати в хмарі сервери різної конфігурації:
Доступно при поповненні балансу на будь-яку кількість юнітів
Кількість віртуальних процесорів: від 1 до 4.
Обсяг оперативної памяті одного сервера: від 1024 МБ до 8192 МБ.
Доступно при поповненні балансу на 85 юнітів та більше
Кількість віртуальних процесорів: від 4 до 8.
Обсяг оперативної памяті одного сервера: від 8192 МБ до 24576 МБ.
Доступно при поповненні балансу на 209 юнітів та більше
Кількість віртуальних процесорів: від 8 до 24.
Обсяг оперативної памяті одного сервера: від 24576 МБ до 92160 МБ.
4.5.2. Замовник має право на короткострокове використання серверів з 4 віртуальними процесорами і більше і обсягом оперативної памяті від 8192 МБ без поповнення балансу на 85 юнітів і більше. Для реалізації цього права Замовник повинен звязатися зі службою підтримки Виконавця і пояснити необхідність розширення конфігурації сервера на короткий термін, обґрунтувавши причини стрибка навантаження. Остаточне рішення приймається Виконавцем, і запит може бути відхилений без пояснення причин.
4.6. Призупинення та видалення послуги Cloud VPS OS за несплату
4.6.1. Юніти, що надаються Замовнику протягом тестового періоду, можуть бути використані протягом 35 днів, після закінчення яких залишок юнітів не може бути використаний, а надання послуги зупиняється. Якщо протягом 35 днів з моменту активації клієнт оплачує поповнення балансу Cloud VPS OS на 10 юнітів і більше, залишок даних юнітів зберігається і може бути використаний протягом необмеженого періоду часу.
4.6.2. Протягом тестового періоду 35 днів надання послуги припиняється за несплату в момент обнулення балансу. Після першого платного поповнення на 10 юнітів та більше послуга зупиняється на третій день після обнулення балансу при незмінній середньомісячній витраті юнітів. Таким чином, значне підвищення витрати юнітів після обнулення балансу може призвести до того, що послугу буде призупинено раніше, ніж на третій день після обнулення.
4.6.3. Призупинення послуги за несплату означає відключення всіх віртуальних серверів клієнта та блокування доступу в контрольну панель хмари. При цьому всі дані на серверах, а також загальні налаштування хмари зберігаються. У той же час юніти продовжують списуватися за ресурси, на використання яких призупинення послуги за фактом не впливає: диск, IP-адреса, мережа, зліпок диска, образ віртуальної машини. Таким чином, баланс юнітів призупиненого облікового запису стає негативним.
4.6.4. Одночасно з призупиненням послуги Cloud VPS OS зупиняється послуга «CDP-бекап 10 ГБ (безкоштовно)».
4.6.5. Для відновлення надання послуги необхідно поповнити баланс юнітів на таку суму, щоб після поповнення баланс юнітів став позитивним. Якщо поповнення балансу для платного пакета не відбувається протягом протягом 27 днів з моменту призупинення послуг, обліковий запис Замовника в Cloud VPS OS безповоротно видаляється, включаючи загальні налаштування та дані Замовника. Якщо поповнення балансу для тестового пакета не відбувається протягом 3 днів з моменту призупинення послуг, обліковий запис Замовника в Cloud VPS OS безповоротно видаляється, включаючи загальні налаштування та дані Замовника.
4.6.6. Послуга «CDP-бекап 10 ГБ (безкоштовно)» видаляється через 30 днів після замовленої з нею послуги Cloud VPS OS разом з усіма резервними копіями даних за наявності.