Ми не надаємо послуги громадянам рф та білорусі. Послуги решти клієнтів стабільно працюють.
Ось деталі роботи підтримки для тих, хто любить математику:
111839 чатів
76989 тикетів
359 годин 3 хвилини дзвінків
Ми спеціально спростили ваш шлях до отримання відповідей. Для цього у нас є чат, телефони і тикет-система. Кожен засіб зв’язку завжди працює, не видає повідомлень про те, що потрібно почекати і призводить до результату, якого ви очікуєте: ви отримуєте відповідь на питання.

Наша підтримка саме така, як вам хочеться

Коли ми створювали компанію VPS.ua, було зрозуміло, що якщо вже запускати хостинг у продаж, то так, щоб він був не гіршим за закордонний. Саме тому ми не просто ще один хостер серед багатьох. Ми пропонуємо вдумливу команду підтримки, яка розбирається у питаннях клієнтів і постійно розвиває себе. Вона є беззаперечним додатком до наших VPS.

34 секунди
середня швидкість відповіді в чаті
Чат надзвичайно зручний для швидкого спілкування, але вимагає блискавичної реакції. Ви не чекатимете 5 хвилин, поки хтось відповість на ваше «Доброго дня»? Ніхто не любить чекати, а в нашому чаті і не доведеться. Тому приходьте, питайте будь-що про наші VPS, домени, SSL і ми вам відповімо максимально детально, щоб не залишилося жодних неточностей.
40 хвилин
середній час відповіді на тикет
Як часто ви перевіряєте пошту? Декілька разів на день? А ми кожну хвилину. Жодного листа не упустимо, жоден не залишиться без відповіді. Навіть на найскладніше технічне питання відповідаємо швидко.
9.53 з 10
середня оцінка за відгуками
Левова частка відгуків, які ми отримуємо від клієнтів, про підтримку і завдяки їй. Це все тому, що ви дійсно можете відчути, як сильно ми хочемо, щоб все працювало добре. І не відправляємо вас вирішувати проблеми кудись у інше місце.
2506
кількість годин на навчання новеньких
Кожного нового співробітника навчає один із ветеранів служби підтримки. Це навчання проводиться за спеціальною, створеною нами програмою. Майбутньому оператору підтримки пояснюють не тільки технічні аспекти, але і правила роботи з клієнтами, дають реальні приклади ситуацій та їх вирішення, щоб новачок міг уже на етапі навчання відчути себе в роботі.
589
сторінок документації
У нашій роботі існує безліч моментів, що вимагають виняткової уважності і скрупульозності. При цьому, кожна дія повинна бути зроблена так, щоб будь-який інший співробітник зміг після цього розібратися, як і що відбувалося з послугою. Для спрощення цієї досить рутинної роботи ми постійно вдосконалюємо, прописуємо покрокові керівництва, частково автоматизуємо роботу підтримки там, де це можливо.
5
найдосвідченіших операторів підтримки
На кожній зміні обов’язково присутній досвідчений оператор підтримки, який у своїй роботі «пуд солі з’їв» і може видати відповіді на більшість питань, навіть якщо його розбудити серед ночі. Він може підказати новеньким і проконтролювати їх роботу, допомогти в складних ситуаціях.
Так про нас говорять наші клієнти
VPS.ua. Середній рейтинг 9.53 из 10 на основі 851 відгуків клієнтів